maandag 13 mei 2013

De Kennismaking


kritiek geen commentaar stitched mouth shut up
Statieportret: Snoer zeikerds de mond. Geen commentaar.

Ik stel voor dat ik me even voorstel voor dat we doorgaan met de voorstelling.

Robert Rademaker, aangenaam. Communicatiestudent, parttime rapper, woordspeler, sneakerverzamelaar. Voor mijn opleiding moet ik dus een blog starten. Het heeft niet zo heel lang geduurd voordat ik wist waar ik over ging bloggen. Mensen hebben altijd wat te zeiken en gaan ervan uit dat hun mening er altijd toe doet. Waarom altijd zoveel gezeur? Met mijn blog zal ik mijn lezers entertainen door al dat gezeur in de zeik te nemen. Satire alom. Van opmerkelijke nieuwsitems tot kritiek van alledag tot reclamecampagnes. Volg mij. Ik wil niet de achterste persoon zijn in de polonaise. Opgezouten kritiek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten