vrijdag 31 mei 2013

Kritiek als muziek #2: Repperdeklep

Rap hiphop gangsta music muziek triangelspeler triagels triangle funny

'Oh, ben jij rapper haha. Yo, yo, alles flex?'

Rappers. Naast de triangel misschien wel de gemakkelijkste manier om jezelf muzikant te noemen. Niks tegen mensen die de triangel bespelen maar eerlijk is eerlijk, in een orkest oog je luier dan de linker van Forest Whitaker. 

Rappen is hip. Daarnaast heb je er geen les voor nodig en kan je gemakkelijk een microfoontje bij de lokale supermarkt kopen. Ik bedoel, je staat er toch al te hangen. Maar goed. Je hebt rappers en rappers. Een beginnende triangelspeler zal ook anders worden bekeken door de die-hard Charlie's Tri-angels. Helaas zijn het meestal de huis-tuin-en-keuken-triangelspelers die worden neergeschoten omdat ze slechte keukenzout verhandelden. Daarnaast zijn dat juist de meest luidruchtige spelers omdat ze de techniek nog niet onder de knie hebben. Zonde.

Kritiek hebben op je collega’s, altijd leuk natuurlijk. Mooi bruggetje naar mijn videoclip. Al zeg ik het zelf.

Je bent toch ontgoocheld als ik tover
Gangsters zijn het haasje, ik laat ze uit de hood/hoed komen
Ik check de meeste, maar ze busten te flauw
Rappen voor paper/peper neem ik met een korreltje zout





Geen opmerkingen:

Een reactie posten