dinsdag 4 juni 2013

Even wachten... Pizza!

ali b xfactor tmobile ansjovis pizza commercial reclame communicatie belminuten abbonnement

Zoals de voorgaande commercials speelt Ali 'the crying jury member' B weer de hoofdrol in de nieuwe T-Mobile reclame. Dit keer zit ie op een fiets die aan de voor- en achterkant versierd is met kinderstoeltjes. B Diddy. Hij komt met de vraag waarom je belminuten bij je abonnement moet nemen. Als Marokkaan met het kapsel van de legendarische Roberto Baggio, kiest hij voor een pizza als metafoor. Ali, je weet toch dat een pizza ham/kaas varkensvlees bevat? Wat maakt die ansjovis dan nog uit joh? Mijn belminuten gaan eerlijk gezegd nog altijd op aan mijn vriendin. Blijkbaar kletsen we meer dan een stel viswijven. Doe mij dus maar gewoon een ouderwetse pond verse ansjovis.

Bekijk hier de nieuwe commercial:




1 opmerking:

  1. Dus als ik een pizza ham en kaas bestel dan moet ik er ook ansjovis bij nemen ? Dat is toch raar ? Nou niet als de "pizza" van de ANWB komt hoor, daar hebben ze toch een andere kijk op klantvriendelijkheid. Hebben ze het bij T Mobile toch stukken beter in de gaten. Als ik vervangend vervoer op mijn "pizza" wil dan vraag ik daar wel om. De ANWB breidt op eigen houtje de pakketten uit met ongevraagde service en gooit en passant het tarief even met 20 % omhoog. Dat is toch niet te geloven ?

    BeantwoordenVerwijderen