zaterdag 15 juni 2013

Neerwaartse viral

taylor chapman donuts dunkin facebook viral youtube funny

In Amerika is een video van een boze klant viral gegaan. Taylor Chapman, een gefrustreerde vrouw uit Florida, had dit ook zo bedoeld maar niet met deze gevolgen. Het was haar bedoeling om een Dunkin' Donuts filiaal met de grond gelijk te maken omdat ze haar bonnetje niet kreeg. Er bestaat blijkbaar een regel dat de klant de eerstvolgende bestelling voor niets krijgt. Door middel van gescheld en racistische uitspraken probeerde ze de medewerkers haar punt duidelijk te maken.

taylor chapman dunkin donuts viral facebook rant angry funnytaylor chapman dunkin donuts viral facebook rant angry funny
Taylor maakte eerder al reclame voor andere bedrijven. Zo te zien kreeg ze hier wel een bonnetje bij.

In wat voor wereld leven wij, als je niet eens meer een bonnetje krijgt bij je bestelling? Hoe weet ik dan of ik je wel genoeg geld heb gegeven? Ik zit er niet op te wachten dat ik twee weken na mijn bestelling een deurwaarder op mijn stoep krijg die de resterende 20 cent komt ophalen. Hoe moeten mijn vrienden geloven dat ik ze om het juiste bedrag vraag? En die medewerkers, kom op zeg. Zij blijven zo rustig dat het bijna lijkt dat deze kwestie hen niets uitmaakt. Morgan Freeman als kassier. Verder heb je aan omstanders ook helemaal niets. Die hebben blijkbaar al hun eigen issues. Daarnaast komen ze vaker ongemakkelijk in beeld dan Japanners die foto's blijven maken omdat ze hun ogen telkens dicht hebben. Welke issues kunnen nu erger zijn dan dit? Een beetje medeleven is wel op zijn plaats.

Tja Taylor, als ik jou was zou ik de komende tijd gewoon lekker zelf koken. Tenzij je het niet erg vindt om speeksel te kauwen. Maar gelukkig heb je een vriend die je het eerst laat eten. Great thinking!

Bekijk hier het filmpje voorzien van commentaar:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten